Salgsbetingelser

Generelle vilkår

Salgsbetingelsene gjelder for salg av varer og tjenester fra Nunu AS til privatkunder.

Selger er Nunu AS, Malerhaugveien 34 F, Oslo, hello@nunu.no, org. nr.: 827 086 312, og betegnes i det følgende som selger/selgeren, eller vi, oss, vår, vårt eller nunu.no

Kjøper er den forbrukeren som foretar bestillingen, og betegnes i det følgende som kjøper/kjøperen, eller blir i det følgende benevnt du, deg, din eller ditt.

Ved kjøp av produkter har du akseptert og godkjent gjeldende betingelser. Du må være over 15 år, eventuelt ha dine foreldres samtykke, for å kunne handle varer. Som kunde i nettbutikken aksepterer du kjøpsbetingelsene som følger under.

Forbrukerkjøp er blant annet regulert i forbrukerkjøpsloven, angrerettloven, markedsføringsloven, personopplysningsloven, e-handelsloven og kredittkjøpsloven. Der det i disse salgsbetingelsene stilles krav til skriftlighet, er dette oppfylt ved bruk av e-post. 

Bestillings- og avtaleprosess

Din bestilling er bindende når den er registrert på vår server. På samme måte er vi bundet av din bestilling hvis denne ikke avviker fra det som er tilbudt av oss i vår nettbutikk eller på andre kommunikasjonsplattformer. Du har likevel rett til å gå fra kjøpet i henhold til lov om angrerett, se nærmere beskrivelse av vilkår under “Reklamasjon og angrerett”. 

Når din bestillingen er mottatt, vil vi sende en automatisk bekreftelse til deg med kvittering for kjøpet. Les nøye gjennom ordrebekreftelsen for å sikre at den er i tråd med din bestilling.

Betaling

Betaling for hele abonnementsperioden skjer når varen er sendt fra lageret vårt den første arbeidsdagen i førstkommende måned. Ved bestillingen vil kjøpesummen blir reservert på betalingskortet du brukte da du bestilte.

Adresseendring 

Du må selv endre adressen under dine kontoinnstillinger. Adressen du velger som standardadresse vil bli brukt som standard faktura- og leveringsadresse ved fremtidige kjøp, men vil ikke påvirke allerede eksisterende ordre. Vi sender alle pakker til leveringsadressen som er lagret på ordren når vi registrerer din innbetaling.

Ved endring av leveringsadresse innenfor abonnementsperioden, ta kontakt med oss via hello@nunu.no for å få varene levert til den nye adressen.

Frakt og leveransevilkår

Hos oss er frakt inkludert i prisen. Alle pakker sendes normalt som en pakke i postkassen med Posten Norge AS. I noen tilfeller, for eksempel hvis postkassen din er full eller pakken er for stor, må du hente pakken på postkontor. Da vil du få henteseddel i postkassen.

Vi har forsendelser til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen. Leveringstiden varierer for det enkelte produkt, men ligger vanligvis mellom 3 og 7 virkedager etter vi har sendt ut varene, dvs. den første arbeidsdagen i kommende måned etter bestilling er mottatt. 

Vi tar forbehold om lengre leveringstid i perioder med mye trafikk hos oss eller vår transportpartner. 

Undersøkelse av produktene

Etter at du har mottatt produktene, bør du, så snart du har anledning til det, undersøke om leveransen er i samsvar med ordrebekreftelsen, om produktene er blitt skadet under transporten, eller om produktene ellers har feil eller mangler. 

Reklamasjon og angrerett

Vi håper du blir fornøyd med produktene du handler hos oss. Dersom du skulle oppdage en feil eller mangel må du innen rimelig tid informere oss om feilen. Du kan kreve retting, få et nytt, tilsvarende produkt eller heve kjøpet. 

Som privatkunde har du 14 dagers angrefrist på varer som handles i nettbutikken. Du kan heve kjøpet før den første utsendelsen av abonnementet ditt og få hele kjøpesummen tilbake. Ved en eventuell retur må du selv betale for forsendelsen og produktet skal leveres i samme stand som du mottok det, med originalemballasje intakt. Vær oppmerksom på at angreretten ikke gjelder for produkter med utløpsdato (for eksempel kaffe, te og sjokolade).

Har du ytterligere spørsmål om angrerett, angrefrist eller reklamasjoner kan du kontakte oss på hello@nunu.no 

Personopplysninger

Når du handler hos oss trenger vi navn, adresse og e-post for å kunne sende din bestilling til riktig leveringsadresse og for å kunne kontakte deg hvis det skulle være behov for det.

Dine personopplysninger blir kun utlevert til tredjepart hvis det er nødvendig for at vi skal gjennomføre avtalen med deg, eller i lovbestemte tilfeller.

Kommunikasjon 

Ved å melde på vårt nyhetsbrev samtykker du til at vi behandler personopplysninger om deg i form av e-postadresse/telefonnummer. Du kan når som helst trekke ditt samtykke tilbake. Dette kan gjøres via egen link i nyhetsbrevet du mottar, eller ved å ta kontakt med oss. Du har rettigheter etter personvernforordningen - for eksempel rett til å kreve innsyn eller retting av mine personopplysninger.

Har du videre spørsmål angående våre salgsbetingelser? Kontakt oss gjerne på hello@nunu.no